Muitinės tarpininkavimas: dažniausiai užduodami klausimai | First Logistics

Muitinės tarpininkavimas: dažniausiai užduodami klausimai

1. Kas yra muitinės tarpininkavimas?

Muitinės tarpininkavimas – tai paslauga, kai tvarkomi su kroviniu susiję formalumai, kurie yra taikomi prekėms, tranzitu gabenamoms per Sąjungos muitų teritoriją, kai prekės yra išvežamos ar įvežamos į Europos Sąjungą. Muitinės tarpininkavimas apima visą reikiamų dokumentų paruošimą, krovinio deklaravimą ir atstovavimą muitinėje.

2. Kodėl verta rinktis muitinės tarpininkavimo paslaugas?

Muitinės procedūros yra sudėtingos ir reikalauja išsamių žinių apie tarptautinius teisės aktus, mokesčius bei dokumentaciją. Pasirinkę muitinės tarpininkavimą su „First Logistics“, galite būti tikri, kad viskas bus tvarkoma greitai, tiksliai ir be klaidų, todėl išvengsite galimų krovinio vėlavimų ar papildomų išlaidų.

3. Kokios paslaugos teikiamos muitinės tarpininkavimo metu?

Mūsų muitinės tarpininkavimo paslaugos apima:

  • Krovinio deklaracijų IM, EX, T1/T2 paruošimą ir pateikimą;
  • Muitinės formalumų tvarkymą;
  • Konsultacijas dėl mokesčių ir tarifų;
  • Pagalbą tvarkant dokumentus ir leidimus;
  • Darbą su sistemomis: KIPIS, BAP, MLS, TRACES;
  • Maisto produktų veterinarinių bei fitosanitarinių sertifikatų atžymėjimą;
  • Atstovavimą muitinėje Jūsų vardu.

4. Kokių dokumentų reikia muitinės tarpininkavimo metu?

Priklausomai nuo Jūsų krovinio ir jo kelionės maršruto, gali prireikti šių dokumentų:

  • Komercinių sąskaitų faktūrų;
  • Prekių kilmės sertifikatų (EUR.1, AT.R, CO);
  • Transportavimo dokumentų (pavyzdžiui, važtaraščių);
  • Importo/eksporto leidimų ar licencijų (jei taikoma).

Mūsų specialistū komanda padės Jums pasiruošti visus reikalingus dokumentus.

5. Kaip galima stebėti savo krovinio būklę muitinės procedūrų metu?

„First Logistics“ suteikia prieigą prie „1L Desk“ sistemos, kurioje galėsite stebėti savo krovinio maršrutą, tvarkyti dokumentus ir gauti naujausią informaciją apie muitinės procedūrų eigą realiu laiku.

6. Ar galite padėti su muitinės mokesčių apskaičiavimu?

Taip, mūsų muitinės tarpininkavimo ekspertai suteiks išsamias konsultacijas dėl muitų tarifų ir kitų taikomų mokesčių, taip pat padės apskaičiuoti jų dydį bei optimizuoti išlaidas.

7. Kiek laiko trunka muitinės formalumai?

Muitinės procedūrų trukmė priklauso nuo krovinio pobūdžio, jo kelionės krypties ir dokumentacijos tikslumo. Mūsų specialistų komanda užtikrins, kad visi dokumentai būtų paruošti laiku, ir padarys viską, kad muitinės procesas būtų kuo greitesnis.

8. Kaip galima užsisakyti muitinės tarpininkavimo paslaugas?

Norėdami užsisakyti muitinės tarpininkavimo paslaugas, galite susisiekti su mumis el. paštu sales@1l.lt arba skambinti telefonu +370 612 56895. Taip pat galite pateikti užklausos formą mūsų svetainėje, ir mes susisieksime su Jumis dėl tolesnių veiksmų.

Jurgita Bartninkienė | First Logistics

Jurgita Bartninkienė

Klientų aptarnavimo skyriaus vadovė

info@1l.lt +370 664 68216

Tapkime partneriais

Prisijunkite prie mūsų plataus partnerių tinklo visame pasaulyje. Bendradarbiaukime ir kartu užtikrinkime aukščiausios kokybės paslaugas mumis pasitikintiems klientams.